Klacht: Geen reactie

op 08 mei 2017 over brillen24.nl in de categorie Opticïens en brillen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een bril besteld vorige week. Na paar dagen kreeg ik een mail dat er een probleem was met de stock. Brillen24 vroeg of ik wilde afwachten of mijn bestelling wilde annuleren. Ik gaf aan dat ik wilde afwachten, echter na geen reactie op mijn mail te krijgen besloot ik hun te bellen hoe het zit met mijn bril. Niemand nam op en besloot ik om het alsnog te annuleren. Later heb ik nog 2 mails verstuurd en ook daar geen antwoord op gehad. Ik heb via iDeal betaald.

Gewenste Oplossing:

Wanneer mijn bril geleverd is of wanneer ik mijn geld terug heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over brillen24.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over brillen24.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Akinonder