Klacht: Geen reactie

op 09 mei 2016 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

In verband met plotseling ontslag heb ik een aantal weken geleden een mail verstuurd naar basic fit met het verzoek mijn contract te ontbinden. Ik ben fors achteruitgegaan met mijn inkomen en kan het lidmaatschap niet meer betalen. Ik maak geen gebuik meer van de faciliteiten. Ik heb aangegeven dat de situatie nijpend is voor mij.

Als mijn contract wordt ontbonden

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 10 mei 2016 om 07:32 geantwoord

Beste Sylvia,

Bedankt voor je bericht.

Ik heb je opzegging verwerkt en jouw mail beantwoordt. Ik wens je nog een fijne dag.

Dustin van Basic-Fit

Heeft op 10 mei 2016 om 07:39 geantwoord

Oplossing hoezo? Cotract wordt niet ontbonden ik blijf maandelijks 19 euro betalen tot volgend jaar terwijl ik dat niet meer kan. Ik had gehoopt op coulance en begrip. Nu ben ik genoodzaakt de automatische incasso stop te zetten en het bij de rechter het contract te laten ontbinden.

Bericht van Basic Fit

8 maanden geleden - Beste Sylvia, Bedankt voor je reactie. Jij hebt je op 19-1-2016 ingeschreven voor een jaarlidmaatschap met maandelijkse betaling. Dit kan om de genoemde reden niet ontbonden worden. De enige mogelijkheid voor jou heb ik in mijn vorige bericht gezet. Met vriendelijke groet, Dustin van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door Sylvia001