Klacht: geen ramen op de ijdoornlaan nummer 5

op 09 mei 2017 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

in de sportschool aan de ijdoornlaan in amsterdam noord is al door mij en ook door een medewerker van de basic fit aangegeven dat wij een verandering noodzakelijk achten ten aanzien van de ramen,
in de gehele sportschool zijn alleen dubbele niet te openen ramen
bij calamiteiten kan er niemand uit ,
graag normale te openen ramen in de plaats zoals in alle andere sportscholen het geval is !! ikzelf ga er niet meer heen om die reden en uit mijn zorgen ook aan anderen hierover,, niemand echter komt op het idee om ergens een klacht in te dienen,, dan doe ik het in ieder geval alvast op deze manier

tevreden zijn we pas als er normale te openen ramen zijn geplaatst overal in de sportschool , dus ook in de kleedkamers

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 10 mei 2017 om 08:11 geantwoord

Beste Mol,

Bedankt voor jouw bericht.

Wat vervelend om te lezen dat jij om bovengenoemde redenen niet meer komt sporten op de Ijdoornlaan in Amsterdam.

Ik heb gelijk de teamleider gebeld. Hij geeft aan, dat de ramen inderdaad niet open kunnen.

In verband met veiligheid, hebben wij zowel boven als beneden 2 nooduitgangen, in totaal 4, zodat er altijd een route naar buiten is.

Voor nu zullen wij de ramen laten zoals het is. Wellicht dat dit in de toekomst gerealiseerd kan worden, wanneer er reden is deze te vervangen.

Jessica van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door pcmol