Klacht: Geen product ontvangen wel voor betaald.

op 04 september 2015 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Via AH pickup service mijn boodschappen besteld. Bij thuiskomst bleken de 6 doosjes bramen niet bij mijn boodschappen te zitten. Echter heb ik hiervoor wel betaald. Klantenservice gebeld maar ma 10 min. wachten nog geen persoon aan de lijn gekregen. Ik vind dit persoonlijk erg onprofecioneel van een bedrijf als Albert Heijn. Volgende keer ga ik mijn boodschappen bij de Jumbo afhalen, wellicht dat die het beter kunnen.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik geholpen word, maar dat zal via de klantenservice van AH wel niet gebeuren!

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Arthur Mooren