Klacht: Geen product na betaling via incasso

op 29 augustus 2016 over Yourhosting in de categorie Websites - Building en Hosting

Ik heb een oud mailadres wat ik bijna niet meer gebruik voor yourhosting mail gebruikt. Toen mijn website het ineenkeer (voor mijn gevoel) het niet meer deed heb ik yourhosting gebeld. En heb via intrum Justitia betaald 138 Euro. Voor eind 2016 t/’m eind 2017 hosting. Ik dacht pfoe gelukkig alles voorbij. Na 2 weken bel ik yourhosting vragen wanneer mijn site weer online komt. Echter blijkt dat mijn site verwijderd is en dat mijn domeinnaam in quarantaine zit. Nu moest ik 50 Euro betalen om mijn domeinnaam te verkrijgen. Daar kan ik nog enigzins inkomen ik heb te laat betaald hun hebben kosten gemaakt logisch. Maar na doorvragen blijkt dat als ik de domeinnaam uit quarantaine haal dat ik alsnog voor het hele jaar hosting moet gaan betalen dus nog een keer 138.
Wat ik heb een product betaald en ik krijg het product niet meer? Terwijl ik niet eens aangegeven heb dat ik ga verlengen? In mijn beleving als ik iets betaal heb ik recht op het product wat ik betaald heb. Ik hoop dat hier een oplossing voor komt want ik ben zeer geneigd om hier een rechtzaak van te maken.

Ik wil gewoon dat ik het product krijg waar ik recht op heb, wat ik betaald heb 2 domeinnaam en een jaar hosting. Ik wil zelfs nog betalen voor het uit quarantaine halen

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Yourhosting over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Yourhosting in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Yourhosting een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Yourhosting

Heeft op 31 augustus 2016 om 09:47 geantwoord

Beste Koen,

Vervelend om te horen dat uw domeinnaam in quarantaine staat en dat u geen passende oplossing heeft ontvangen na contact met de Klantenservice. Wanneer een domeinnaam eenmaal in quarantaine staat, zijn er kosten om deze er weer uit te halen. U geeft aan deze kosten te willen voldoen. Omdat u voor een jaar hosting heeft betaald, biedt ik u graag een creditering op het hosting pakket wanneer u deze opnieuw bij ons afneemt. U betaalt dan enkel de domeinnaam voor een jaar opnieuw en de kosten voor het uit quarantaine halen van de domeinnaam.

Vraag de producten opnieuw aan via het supportformulier in Mijn Account en geef hierbij aan dat u akkoord gaat met de kosten voor uit quarantaine halen van de domeinnaam. Noem mijn naam in uw bericht (René) en ik zorg voor de creditering van de pakketkosten.

Groeten René

Alle klachten die gemeld zijn door Vfkoen