Klacht: Geen product, geen reactie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 7 maart 2020 een reparatie glas herstel besteld bij dealalarm (via advertentie op Instagram). Nooit iets ontvangen. Een mail gestuurd, geen reactie!

Op 20 april een massagebullet besteld. Stom, had te laat door dat t ook via dealalarm was.
Nooit iets ontvangen, ook hier geen reactie op de mail.

Inmiddels via website contactformulier ingevuld, geen reactie! Telefonisch niet bereikbaar.

Lijkt op een malafide organisatie!!
Of zijn gewoon heel amateuristisch georganiseerd.

Gewenste Oplossing:

Ben tevreden als het product is geleverd. Als ze dat niet kunnen wil ik uiteraard mijn geld terug.

Verder lijkt het me goed als Instagram dit soort advertenties niet toelaat als het malafide praktijken betreft.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dealalarm.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dealalarm.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Arnodes