Klacht: Geen post…. Alweer.

op 12 januari 2014 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb sinds december vorig jaar geen acceptgiro’s en waarschijnlijk ook normale post ontvangen. Ik heb dit nagevraagd bij de desbetreffende instanties en deze zeggen allemaal dat ze deze wel degelijk hebben verstuurd.
Dit is al vaker voorgekomen dat ik geen post ontvang, of dat de poststukken al open waren gemaakt.
In afwachting verblijf ik.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als men mijn post op tijd levert en dat men niet in mijn post 'snuffelt'.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 26 november 2014 om 14:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte klant,

Sinds 1 november neemt PostNL ook de klachten in behandeling die op de site van Klacht.nl worden ingediend.

Omdat uw klacht al lange tijd geleden is geplaatst, gaan wij ervan uit dat deze verouderd is of op een andere wijze al is opgelost.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door HenkHes