Klacht: Geen plek gevonden voor mijn dochters na vier weken

op 03 september 2017 over William Schrikker Stichting in de categorie Zorginstellingen

Mijn twee dochters hebben drie maanden uit huis plaatsing gekregen. De kinderrechter heeft gezegd dat de kinderen moeten naar school te gaan in Zwolle waar ze ingeschreven zijn. De groep Wiliam Schrikken willen beide meiden scheiden en een zus naar Deventer sturen en de andere naar Hengelo. Hiermee kunnen de kinderen niet naar school hier in Zwolle gaan waar ze ingeschreven staan. Vreselijke onprofessionele organisatie die in vakantie periode kan niets regelen behalve hen eigen vakantie. Zij sluizen de opdracht van de Kinder rechter van ene medewerker naar tweede en tot derde die moet slechte werk van eerste twee medewerkers oplappen in zeer korte periode. Gelukkig is voor hen beslissing handtekening van beide ouders nodig anders zullen zij met hen oplossingen naar nog grotere schade tegen kinderen komen. Ik hoop dat ik krijg mijn dochters terug naar mijn huis als wij gaan terug naar de Kinder rechter. Wat een belachelijke groep is deze Wilian Schrikken. In bedrijfsleven zullen ze allemaal allang ontslagen worden na hen amateur handelingen. Ze laten hen antwoord apparaat dag-nacht aan staan en zij zijn bijna nooit beschikbaar. Mobiel nummer bellen lukt ook nooit. Deze organisatie verdien om eigenlijk niet te ontstaan. Zonde voor de belasting geld.
Met vriendelijk groep, Ivica Vukov, de vader.

Als de mensen zullen meer luisteren naar behoefte van kinderen en ouders.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over William Schrikker Stichting

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over William Schrikker Stichting nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door William Schrikker Stichting in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat William Schrikker Stichting een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

William Schrikker Stichting

Heeft op 18 september 2017 om 15:21 geantwoord

Geachte heer Vukov,
Hartelijk dank voor dit signaal dat u op 3 september 2017 heeft verzonden. Wij nemen uw melding uiteraard serieus en zo snel mogelijk in behandeling. Op korte termijn nemen wij contact met u op om met u in gesprek te gaan.

Met dank en met vriendelijke groet, William Schrikker Groep

Alle klachten die gemeld zijn door iv24430