Klacht: Geen pakketnr op niet thuis formulier

op 19 maart 2020 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

DPD leverde een pakket dat overgenomen was van Bpost. Ik heb hier geen bericht van gehad en kreeg een briefje in de bus(gelukkig), maar hier stonden alleen 2 kruisjes en de naam van de parcelshop op, dus GEEN pakketnummer. Bij de parcelshop was het niet en de dag erna ook niet. Ik kreeg DPD nog aan de telefoon die middag en heb het nummer opgevraagd en genoteerd! Via de tracking bleek het in depot te liggen. Daarna geen telefonisch contact meer kunnen krijgen met DPD. Via het klachten formulier contact opgenomen, krijg ik het meest standaard antwoord dat bestaat, namelijk dat het de volgende dag bij een dichtsbijzijnde parcelshop wordt geleverd. Niet dus. Weer via een klachtenformulier hierover geklaagd en antwoord gekregen dat het uitgeleverd ging worden. Ik opgelucht natuurlijk. Dus ik kijk bij de tracking (kreeg nog steeds geen melding via sms of mail!) en blijkt het alsnog naar de parcelshop geleverd!!! Via Messenger kreeg ik enigszins antwoord op mijn vragen, maar op een geven moment ook niet meer. Zij hebben wel contact opgenomen met het depot. Dus helemaal NIET blij met DPD!!!

Als ik dalijk eindelijk mijn pakket heb. Als de chauffeurs de moeite doen om het pakketnummer te noteren!

Alle klachten die gemeld zijn door MichelleTriepels