Klacht: Geen pakketje

Vandaag zou een pakketje gebracht worden. Hele middag thuis gebleven, Koerier belde om te zeggen dat hij om 4 uur zou komen. Maar kwam dus niet. Was bij de poort en is gewoon weer weggegaan zonder zich even te melden. Heb desbetreffende koerier gebeld deze zei gewoon dat er niemand was en is gewoon weer weggegaan. Was niet met hem te praten dat hij even had kunnen bellen, Hij belde toch ook om te zeggen dat hij er om 4 ur zou zijn ipv half 5. Was een kleine moeite geweest om te zeggen dat hij bij de poort stond

Ik zou tevreden zijn wanneer hij het pakketje alsnog komt brengen.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over OPD koeriersdienst

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar OPD koeriersdienst over deze klacht.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over OPD koeriersdienst nog niet in behandeling is genomen.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door OPD koeriersdienst in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat OPD koeriersdienst een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

OPD koeriersdienst

Heeft op 28 december 2016 om 14:55 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door marthahouwen@live.nl