Klacht: geen pakket ontvangen

op 29 oktober 2011 over Passport Hotel Group in de categorie Hotel Card

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 3-4 weken een telefoontje gehad met een aanbieding, na lang aarzelen had de meneer mij overgehaald en zei als ik het niet wil moest terug sturen. Maarja dan moet ik eerst het pakketje krijgen. en deze week ben ik 153 euro kwijt van mijn bank en geen enkele aanknopingspunt van hoe ik dit kan stoppen.

Gewenste Oplossing:

Ik wil niet lid wezen van deze organisatie maar weet niet hoe ik het opzet vanwege het feit dat zij niet te achterhalen zijn.

Bericht van adomen

6 jaren geleden - probeer via internetbankieren de incasso terug te boeken of vraag het bij je bank. binnen 14 dagen na afschrijving kun je nog terugboeken. Je krijgt dan wel post van een incasso bureau, maar die kunnen je niets maken dus niet op reageren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Passport Hotel Group in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Passport Hotel Group een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Passport Hotel Group

Heeft op 06 januari 2012 om 16:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/ mevrouw Dondorff,

Wij hebben uw dossier inmiddels gesloten.

Met vriendelijke groet,

Karel Schmidt

Alle klachten die gemeld zijn door r.dondorff