Klacht: geen pakket ontvangen

op 22 januari 2015 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Bestelling gedaan via voucher pakket is aan dpd aangeboden maar door een fout kunnen ze het pakket niet bezorgen. Na contact te hebben gehad word mij verteld dat het afleveradres niet goed is en als ik een mail stuur met mijn adres gegevens dan komt het wel goed.
Per direct de mail gestuurd en daar een ontvangst bevestiging van gekregen.
Na 2 wkn nog steeds niets ontvangen en bij navraag er achter gekomen dat het pakket weer is terug gestuurd naar de aanbieder.
Nu kan ik weer verzendkosten betalen zodat ze het nogmaals naar me op kunnen sturen.
Volgens de aanbieder zou ik geen contact hebben opgenomen met DPD en daardoor is het mis gegaan.

Als ik mijn pakket krijg aangeboden zonder de verzendkosten weer te moeten betalen.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van

2 jaren geleden - Allereerst excuses voor de vertraging. Ik heb een privébericht gestuurd.

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 01 juni 2016 om 14:30 geantwoord

Beste Nienke,

Mijn collega heeft je destijds aangegeven een privé bericht te hebben gestuurd. Daarom sluit ik nu deze melding.

Mocht je in de toekomst vragen hebben dan kun je ons ook bereiken via facebook (dpdpakketservice.nl) of twitter (@dpdnl).

Groeten Kari

Alle klachten die gemeld zijn door Nienke Mulder