Klacht: Geen overstapservice gehad !

op 20 juni 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Ik heb vorig jaar een overstap aangevraagd van mijn vorige provider naar Ziggo ..Heb duidelijk overstapservice aangevinkt. Ik kreeg na een tijdje het ziggo pakket in huis . Er zou een gratis monteur komen ,maar heb daar nooit een brief over gehad . Intussen had ik nog internet /tv/bellen van mijn vorige provider er vanuitgaande dat dit inmiddels in werking werd gezet en ik een brief zou krijgen over de datum van de aansluiting etc .
Op een gegeven moment heb ik zelf het pakket geopend en aangesloten . Belde ik naar provider 1 ,want bleef natuurlijk gewoon facturen ontvangen van hen.
Zij wisten van niks . Ik heb ziggo een mail gestuurd via mijn account aangezien ik ze telefonisch niet erg behulpzaam vond . Vooral het volhouden dat ik geen overstap heb aangevraagd . En dat ik maar zelf naar provider 1 moest bellen ,inmiddels 2 extra factuurmaanden verder .
Over de monteur deed men ook vaag . Uiteindelijk hebben ze een monteur laten komen ,maar die rekende 30e voorrijkosten ,omdat ik niet thuis was . Nee als iemand tussen 17:00 en 19:30 u zou komen en ik in de tussentijd dus gewacht heb met boodschappen doen ,ga ik natuurlijk daarna alsnog naar de supermarkt er vanuit gaande dat de monteur niet meer komt . Kom ik thuis vind ik een briefje. Mededeling nieuwe afspraak maken en 30e voorrijkosten . Euh , deze mogen jullie zelf betalen want het is vanaf het begin een fiasco geweest . De facturen zijn belachelijk hoog . Het zou 6 mnden voor 29,95 e zijn .Buiten de telefoonkosten en het huren van enkele films heb ik toch echt niets geks gedaan .Dan zou het nog lang niet zo hoog kunnen zijn.
Heb een betalingsregeling aangevraagd. Dit was overigens een erg aardige dame , maar de bedragen kloppen gewoon niet . Heb vanwege de extra facturen van oude provider natuurlijk niet alles kunnen betalen maar toch echt wel een groot bedrag.
Hoop dat iemand dit even goed voor me kan uitzoeken incl uitrekenen .
Kan zelf ook goed rekenen maar ik kan niet inzien wie de berekeningen verkeerd heeft opgemaakt .

Ik ben pas tevreden wanneer ik mijn gelijk krijg wat betreft de ''overstapservice" en waarom ik Zogenaamd voordeliger uit zou zijn , maar juist meer moet betalen dan in een jaar bij wijze van spreken .

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jamila Chehlaoui