Klacht: geen overleg reparatie hoge rekening achteraf

op 18 augustus 2017 over Whirlpool in de categorie Electronica - Wasmachines

monteur kwam begint met reparatie zonder overleg aan het einde van de reparatie toen de droger het weer deed zij de monteur het was het verwarmingselement dat is dan 218 euro met een half jaar garantie alleen op het element de droger is iets ouder dan 3 jaar in de reparatie reglement van whirlpool staat altijd eerst over leg met de klant voor je begint
terwijl als ik ergens ander 12 cent bij betaal heb ik het zelfde model droger van een ander merk met 2 jaar garantie en nieuwe
probeer in contact te komen met whirlpool maar telefonisch willen ze helmaal niks doen heb ik een mail gestuurd maar daar wordt niet op gereageerd
zoon verwarmingselement voor dit model wordt op internet nieuwe verkocht voor 20 euro nog geen 45min is de monteur bij ons geweest
Ik snap best dat we allemaal geld moeten verdienen maar vind dit wel heel hoog en als de monteur overleg had gepleegd had ik het niet laten repareren maar als die klaar is kan je niet meer terug

als ze me tegemoetkomen in de rekening van 218 euro
vind rekening van 100 euro meer op zijn plaats

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Whirlpool

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Whirlpool nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rudi s