Klacht: geen orderbevestiging tevens garantiebewijs

op 22 juli 2015 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Yolanda de Boer vanmorgen (22-7-2015) gesproken. Zou meteen orderbevestiging mailen. Niets ontvangen, ook niet bij bestelling en betaling.

Gewenste Oplossing:

Als vermelde meteen gemaild wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Koopjedeal.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Koopjedeal.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Koopjedeal.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 26 juli 2015 om 14:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Allereerst onze excuses voor het feit dat u geen factuur heeft ontvangen.
De enige mogelijke manier waarom dit het geval is, komt doordat u een typefoutje heeft gemaakt bij het invoeren van uw mailadres.

Mijn collega Jolanda heeft inderdaad de factuur opnieuw verzonden, echter naar het door u opgegeven incorrecte mailadres.
Heeft u voor mij vooralsnog uw correct mail-adres + bestelgegevens? (U vindt dit op uw afschrift)

Zodat ik uw klacht zo snel mogelijk kan oplossen.

Vertrouwend erop hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen wij het graag.

Met vriendelijke groeten,

Sander van de Buurt
Afdeling klantenservice
www.koopjedeal.nl
E: [email protected]
T: 0320-417539

Alle klachten die gemeld zijn door K. Jager