Klacht: Geen orderbevestiging en geen levering terwijl ik het al betaald heb!

op 27 december 2017 over Greetz.nl in de categorie Internetshops - Wenskaarten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen en mijn ontvanger heeft ook ng geen kaart ontvangen!

Gewenste Oplossing:

Als ik een orderbevestiging ontvang, ik zou het namelijk binnen een uur krijgen alleen we zijn inmiddels al een dag verder. 1 mijn kaart is nog niet aangekomen en 2 ik weet ook helemaal niet waar de kaart is omdat ik m eigenlijk hoor te tracen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Greetz.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Greetz.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Greetz.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Greetz.nl

Heeft op 27 december 2017 om 18:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Retie,
Bedankt voor je melding.
Wat vervelend om te horen dat je nog geen orderbevestiging hebt ontvangen.
Kun je ons het e-mailadres sturen waarmee er besteld is?
En kun je nagaan of er bij de omschrijving van je betaling misschien een ordernummer staat beginnend met 1-...
Horen het heel graag van je.
Greetz Eline

Alle klachten die gemeld zijn door Retie