Klacht: Geen opwaarderingscode

op 09 december 2016 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Ik kocht lebara online maar heb niks ontvangen maar t is wel afgeschreven me geld! Ik wil me geld terug

Als ik me geld terg krijg of 2x lebara online 10 euro dus 1gb voor de moeite

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 28 juli 2017 om 22:00 geantwoord

Geachte Tyrell Roseburg,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Wanneer u ons een PSP-nummer uit uw bankafschrift toestuurt (16 cijfers, start met een 1 of een 4) of een printscreen van het bankafschrift kunt toesturen via support@adyen.com, kunnen wij proberen de transactie te achterhalen.
Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Mocht dit niet het geval zijn dan hoor ik graag van u.

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door Tytykingston