Klacht: Geen opwaardeercode ontvangen

op 05 september 2018 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Ik heb gister ochtend 04-09-2018 een lebara tegoed van 5euro besteld en het zou naar mijn e mail adres worden verzonden maar tot heden heb ik niks ontvangen.

referentie nummer 2018-09-04 10.19 002000207775446

liban23@hotmail.nl

zodra ik mijn opwaardeercode heb ontvangen

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 06 september 2018 om 11:29 geantwoord

Geachte heer⁄mevrouw,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestellingbetaling heeft gedaan. Dit geldt ook voor eventuele terugboekingen van succesvolle betalingen.

Wanneer u ons een PSP-nummer of een printscreen van het bankafschrift kunt toesturen via support@adyen.com, kunnen wij proberen de transactie te achterhalen.

Mislukte betalingen binnen de Google PlayStore worden meestal binnen 3 werkdagen teruggeboekt door Google. Voor meer vragen over App ⁄ in-App aankopen, zie g.co⁄payhelp

Wij horen het graag als er meer vragen zijn.

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Heeft op 09 september 2018 om 11:02 geantwoord

Gewenste Oplossing
ik zou graag mijn opwaardeercode 5euro willen ontvangen die ik via online heb besteld
nog op heden niet heb ontvangen. mij code zou naar mij emailadres gestuurd worden liban23@hotmail.nl. die nog niet ontvangen is.

naam
alphacomm digital commerce b v

nummer
nl16 rabo 0322 7631 93