Mijn Klacht:
Wij zijn via een vergelijking website overgestapt na afloop van ons oude contract. Dit contract liep tot 31 januari (ruim van tevoren opgezegd). Echter bleek dat Vandebron ons pas 9 februari overnam, waardoor wij die 9 dagen een enorm hoog tarief betalen en ineens met 120 euro extra aan eindafrekening moeten betalen (bij onze oude leverancier gezien die 9 dagen geen contract loopt)! Zeer verbaasd hierover contact gezocht met Vandebron; ja dat doen we voor een soepele overgang, beginnen we een paar dagen na contract beëindiging. Pardon? Soepel? 120 euro extra voor Jan L.. vind ik niet bepaald soepel! Tja we hebben het gemaild is het antwoord. Na controleren blijkt idd dat ergens onderin de aanmeld mail staat dat er dagen tussen zitten (zonder reden of uitleg over evt consequenties), waardoor er nu dus blijkbaar niks meer is wat er aan gedaan kan worden en we pech hebben gehad. Wijzigen kan niet meer, annuleren van contract niet meer.. Allemaal te laat. ‘Leuk’ dat je zo’n mail stuurt waarin dit onopvallend staat, maar als wij hadden geweten dat dit ons zoveel extra kosten zou opleveren, hadden we hier wel actie op ondernomen! En zodra wij achter deze hoge kosten kwamen, is het al te laat om nog actie te ondernemen! Wij stappen elk jaar over en hebben dit nog NOOIT meegemaakt. Zeer teleurgesteld in de manier van overstappen, contact met klantenservice en klacht afhandeling.
Gewenste Oplossing:
3 opties:
- met terugwerkende kracht het contract laten ingaan op 1 feb
- tegemoet komen in extra kosten die niet nodig waren als jullie ons per 1 feb hadden overgenomen
- annuleren van contract