Klacht: geen oplossing!!

op 02 mei 2016 over Youfone in de categorie Mobiele Telefonie

Hoi Robin,

Dit is het antwoord van youfone, maar wat een kul antwoord. Dat krijg ik de hele tijd. Zij veranderen iets en terwijl ik nooit er overheen ging of kon gaan doen ze dat nu zonder waarschuwing wel. Dit is gewoon diefstal en dan zijn het tijdstippen dat ik op wifi zit en ik moet dan maar bewijzen dat ik iets niet doe wat zij zeggen. En jazeker jullie gaven t al aan een andere provider doen we zeker. Maar dit is gewoon oneerlijk en ik vind t diefstal

Geachte mevrouw Burgwal,

Bedankt voor uw bericht.
U geeft aan dat u voorheen langzamer internet had dan nu. Doordat u nu sneller internet heeft, zullen de MB’s sneller verbruikt worden. In de specificaties kunt u precies zien wanneer, hoe laat en op welke dagen er hoeveel MB is verbruikt. I.v.m. de privacywet wordt er niet weergegeven waaraan deze MB’s zijn verbruikt, dus welke apps er zijn verbruikt, websites zijn bezocht etc. Deze gegevens hebben wij ook niet tot onze beschikking.
Wij bieden de mogelijkheid om het verbruik bij te houden via My Youfone en via de Youfone app. Ook bieden wij de mogelijkheid om een dataplafond te actviveren, helaas heeft u hier pas per 1-3-2016 gebruik van gemaakt. Het verbruik blijft ten alle tijden uw eigen verantwoordelijkheid. Wij begrijpen dat het vervelend is dat u hogere facturen heeft ontvangen door verbruik buiten de bundel, echter heeft het verbruik wel plaatsgevonden en had u dit zelf kunnen voorkomen. Wij kunnen daarom de verbruikskosten helaas niet crediteren. Onze excuses voor het ongemak.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Team Youfone

al ik mijn geld terug krijg!!

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Youfone over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Youfone

Heeft op 03 mei 2016 om 10:25 geantwoord

Heeft op 03 mei 2016 om 20:36 geantwoord

Overgeleverd aan de leverancier en geen bewijs mogelijk!!

Alle klachten die gemeld zijn door r burgwal