Klacht: Geen ontvangstbevestiging van de vliegmaatschappij ontvangen

op 25 februari 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Beste medewerker van Adyen,

Ik heb gisteren (24-2-16 tijd: 22:28) twee vliegtickets besteld, voor een retour vlucht van Dusseldorf naar Salzburg, datum: 4 april t/m 7 april. We hebben de tickets besteld op eDreams met de vliegmaatschappij, Air Berlin.

Ik heb alleen een betalingbevestiging ontvangen van mijn bank: Begunstigde Adyen inzake Odigeo
Omschrijving eDreams-2578741488

Dus geen ontvangbevesteging van de vliegmaatschappij met daarbij de tickets en geen betalingsbevestiging van jullie.

Ik zou graag de ontvangbevesteging met daarbij de tickerts willen ontvangen.

* Nu is het vermoeden dat het geld nog niet is aangekomen bij de juiste partij, ik zou hier graag een antwoord op willen.

Bedankt alvast,
Bram van Donselaar

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 29 juli 2017 om 01:44 geantwoord

Geachte Bram Van Donselaar,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Wanneer u ons een PSP-nummer uit uw bankafschrift toestuurt (16 cijfers, start met een 1 of een 4) of een printscreen van het bankafschrift kunt toesturen (het lukt namelijk niet om hem via de bijlage op de website van klacht.nl te openen) via support@adyen.com, kunnen wij proberen de transactie te achterhalen.
Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Mocht dit niet het geval zijn dan hoor ik graag van u.

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door BramVD