Klacht: Geen ontvangstbevestiging van de vliegmaatschappij ontvangen

op 25 februari 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste medewerker van Adyen,

Ik heb gisteren (24-2-16 tijd: 22:28) twee vliegtickets besteld, voor een retour vlucht van Dusseldorf naar Salzburg, datum: 4 april t/m 7 april. We hebben de tickets besteld op eDreams met de vliegmaatschappij, Air Berlin.

Ik heb alleen een betalingbevestiging ontvangen van mijn bank: Begunstigde Adyen inzake Odigeo
Omschrijving eDreams-2578741488

Dus geen ontvangbevesteging van de vliegmaatschappij met daarbij de tickets en geen betalingsbevestiging van jullie.

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag de ontvangbevesteging met daarbij de tickerts willen ontvangen.

* Nu is het vermoeden dat het geld nog niet is aangekomen bij de juiste partij, ik zou hier graag een antwoord op willen.

Bedankt alvast,
Bram van Donselaar

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 29 juli 2017 om 01:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Bram Van Donselaar,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan. Dit geldt ook voor eventuele terugboekingen van succesvolle betalingen.

Wanneer u ons een PSP-nummer uit uw bankafschrift toestuurt (16 cijfers, start met een 1 of een 4) of een printscreen van het bankafschrift kunt toesturen (het lukt namelijk niet om hem via de bijlage op de website van klacht.nl te openen) via support@adyen.com, kunnen wij proberen de transactie te achterhalen.
Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Mocht dit niet het geval zijn dan hoor ik graag van u.

Met vriendelijke groet,

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door BramVD