Klacht: geen ontvangen kleding stukken

op 12 juli 2012 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 10 juni een shirt en blouse gekocht en gisteren en vorige week vrijdag gebeld, waar het bestelde bleef? Aan het lijntje gehouden en zeggen dat ze zo snel mogelijk laten weten waar de twee kledingstukken blijven.Geen mailtje gehad geen telefoontje gehad niets, nu weet ik nog niet of ik de kleding krijg, of mijn geld terug krijg. Echt heel erg balen.

Gewenste Oplossing:

Geld terug, zo snel mogelijk!

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 28 juli 2012 om 17:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

De blouse was niet meteen beschikbaar in onze stock en werd uiteindelijk nageleverd op 17 juli. De prijs van het uitverkochte t-shirt werd aan de klant terugbetaald. Klant kan ons steeds opnieuw contacteren op het doorgestuurde adres.

Alle klachten die gemeld zijn door helen1