Mijn Klacht:
Normaal heel tevreden maar nu met stomheid geslagen. Online bestelling geplaatst. Schijnt storing te zijn binnen distributiecentrum. Kan gebeuren, maar verschrikkelijk slecht incidentmanager. Geen sms, geen mail (zou gestuurd zijn, maar niks gekregen), geen melding in IVR. Gevolg dat bezoek voor de deur staat en ik geeneens een glas spa rood heb.
Half uur bij de klantenservice in de wacht gestaan. In die tijd had ik nog boodschappen kunnen doen, maar lukt nu niet meer. Adviseer mijn klanten ook om online boodschappen te doen via AH partnerprogramma, maar bij dit soort gepruts kan ik hier mogelijk beter mee stoppen
Gewenste Oplossing:
schadeloosstelling en beter incidentmanagement (kan nu bij avondwinkel gaan shoppen, 2 x zo duur)


