Klacht: Geen of slechte communicatie

op 06 april 2020 over William Schrikker Stichting in de categorie Zorginstellingen

Bij deze wil ik mijn klacht doen over een medewerkster van de wsg.
Zij is nu ongeveer 2 jaar onze voogd maar zij hoeft geen afspraken naar te komen maar owee als wij 1 regel niet doen.
De medewerkster communiceert niet of weinig met ouders zo hebben wij via grootouders moeten vernemen dat onze zoon verhuisd is. Een jaar later ivm corona is hij tijdelijk naar een andere woning gegaan dat hebben we via onze dochter van 10 moeten vernemen.
Om nu onze dochter te zien moeten we de bezoek tijd maar gaan wandelen aangezien ik reuma en ms heb is dit voor mij niet haalbaar maar dat ziet zij niet in.
Verder is haar meerdere malen aangeboden een gesprek te hebben met hulpverleners ivm ptss dit weigert zij maar houd in de gesprekken ook geen rekening met de ptss.
Zij vind dat ze eerst de klacht mag beoordelen voordat we haar gebiedsmamager inlichten. Sorry maar de slager keurt zijn eigen vlees ook niet.
Als opa en oma een klacht indienen verwijst ze naar de regel van ouders maar het zijn groot ouders.
De overgrootouders hebben de achterkleinkinderen niet meer mogen zien omdat er voor hun wettelijk niks geregeld is.
Verder mag onze dochter onbeperkt logeren bij mensen waar het huis te vies is voor woorden maar dat wil de medewerkster niet horen.

Er een persoonlijk gesprek met gebiedsmanager en medewerkster en dat medewerkster een gesprek met hulpverlening accepteerd.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar William Schrikker Stichting over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door William Schrikker Stichting in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat William Schrikker Stichting een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

William Schrikker Stichting

Heeft op 07 april 2020 om 15:43 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Sjoiske
Hartelijk dank voor dit signaal dat u op 6 april 2020 heeft verzonden. Wij nemen uw melding uiteraard serieus en zo snel mogelijk in behandeling. Op korte termijn nemen wij contact met u op om met u in gesprek te gaan.

Met dank en met vriendelijke groet, William Schrikker Stichting

Heeft op 08 april 2020 om 08:36 geantwoord

Wat houd korte termijn in bij wsg? Het vertrouwen is 0.0

Reactie van de melder van de klacht Sjoiske

7 maanden geleden - Waarom is mijn klacht aangepast zonder mijn weten

Alle klachten die gemeld zijn door Sjoiske