Klacht: geen ns tickets ontvangen.

op 14 juni 2016 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Op 4 juni had ik een ns ticket besteld bij de hema omdat ik 5 juni ergens heen moest. De volgende ochtend had ik nog steeds niks ontvangen, omdat ik het in de nacht van 4 juni had besteld dacht ik dat het daardoor kwam en dus bestelde ik er nogmaals een. En weer kwam er geen ticket binnen. Ik heb dus tot twee keer toe geen tickets ontvangen en wel betaald. Omdat ik toen binnen een halfuur moest vertrekken heb ik gauw verder gezocht en maar ergens anders een ticket besteld. Een paar dagen later ging ik weer kijken in mijn mail, weer niks. Dus ik heb de hema een mail gestuurd. Ik ben toen later nog naar de winkel zelf gegaan waar ik alles nogmaals uitlegde. Zij konden me niet helpen en zeiden maar te moeten afwachten op een mail terug. Een paar dagen later ging ik weer kijken, nog steeds geen mail. Ik heb toen gebeld naar de hema maar daar kreeg ik te horen dat er een storing op het moment was en ze me niet konden helpen. Het is nu al meer dan een week verder en ik heb nog steeds geen mails teruggehad of mijn ns tickets ontvangen.

Ik ben tevreden als ik het geld voor de ns tickets terugkrijg of de ns tickets alsnog in de mail krijg.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sammy118