Klacht: Geen netwerkdekking in mijn postcode

op 25 maart 2013 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Mijn vrouw en ik hebben sinds augustus vorig jaar een abo bij Vodafone en hebben veel last van slechte bereikbaarheid. Bij ons thuis valt het bereik zelfs met grote regelmaat geheel weg. Een brief aan de SSV (telefonisch onbereikbare klachtafdeling Vodafone) ligt al twee weken op hun bureau terwijl er al veel contact is geweest tussen mijn dealer (totalphone) en hun. Waardeloos.

Directe ontbinding van de contracten, terugbetaling van kosten en een toezegging dat toekomstige klanten VOORAF op postcode worden getoetst inzake bereikbaarheid!

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vodafone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Vodafone

7 jaren geleden - Beste Frank_E,Ik zie dat je klacht al is behandeld.Met vriendelijke groet,Berny Vodafone, medewerker klachtafhandeling

Vodafone

Heeft op 18 april 2013 om 16:32 geantwoord

Klacht is inmiddels al behandeld.

7 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Vodafone beoordeeld.

Reactie van de melder van de klacht Frank_E

7 jaren geleden - Het is klinklare vette onzin dat het is opgelost. Ik heb een nietszeggende onzinbrief gehad en mijn klacht is niet eens onderzocht! Er ligt weer een nieuw, aangepast dossier bij mijn leverancier, Telecombinatie Woerden.

Reactie van de melder van de klacht Frank_E

7 jaren geleden - Wat een verschrikkelijk ongeorganiseerde ontoegankelijke klantonvriendelijke houding krijgen jullie als het niet loopt zeg!!

Reactie van de melder van de klacht Frank_E

7 jaren geleden - Berny,Geef mij even een emailadres s.v.p., de mijne is al bekend bij jullie... ik heb de documenten te versturen maar ik loop leeg op de kosten!!

Alle klachten die gemeld zijn door Frank_E