Klacht: geen netwerk op mobiele telefoon

op 01 april 2013 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Het blijkt dat ik geen netwerk meer heb op mijn mobiele telefoon.
Als ik dan daarover inlichtingen probeer te krijgen, wordt ik allereerst verbonden met hun virtuele assistant. Daar heb je dus niets aan. Vervolgens krijg ik een medewerker aan de telefoon, die na een hoop zinloos heen en weer gepraat tot de conclusie komt die hij mij niet verder kan helpen. Ik moest over een kwartier maar eens terugbellen naar hun servicenummer en zou dan waarschijnlijk een andere medewerker aan de lijn krijgen die mij wellicht verder kon helpen.
Zo gezegd, zo gedaan, al vind ik dit wel een heel vreemde manier van doen.
Na een kwartier terug gebeld, een andere medewerker aan de lijn gekregen die er achter kwam dat mijn simkaart door tele2 geblokkeerd was omdat het beltegoed was verlopen.
Ik vertelde haar dat mijn beltegoed op 7 februari 2013 was opgewaardeerd en geaccepteerd. Vreemde zaak dus.
Ze vroeg mij of ik hiervan een printscreen kon maken en dit opsturen naar het email adres [email protected]
Dit heb ik gedaan.
Na een uur kreeg ik een email met de mededeling dat ik het bericht naar het verkeerde adres heb gestuurd en zij mij niet verder konden helpen. Ik moest de klachtenlijn maar bellen voor verdere hulp. Dit is dus “van het kastje naar de uur sturen”.

Beltegoed activeren of restitueren. En een betere communicatie zou ook wel helpen. Allerlei enquetes op de klant loslaten maar een probleem niet oplossen maar rondpompen is nu niet bepaald mijn idee van klantvriendelijkheid.

Alle klachten die gemeld zijn door BS30