Klacht: geen mogelijkheid om te storneren bij verkeerde overboeking mobieltje

op 30 juni 2017 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al tijden koop ik bij mijn prepaid kaart maandelijks en bundel van 7,50. Afgelopen maand toetste ik per ongeluk twee maal een aanvraag in voor een bundel. Heb er direct over ge sms t en daarna gebeld. Maar er kan niet gestorneerd worden. Vreemd! Eerder kon men wel iets met het geld doen als er een fout was gemaakt. Ik ga nu stoppen met deze manier van data kopen. Zal bij een andere provider een abb. gaan afsluiten. Dan weet ik zeker waar ik aan toe ben. Helaas voor de Hema.

Gewenste Oplossing:

Graag terugstorten van het teveel betaalde geld op mijn rekening.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door corrie swennenhuis