Klacht: Geen mogelijkheid om adres te wijzigen / op te zeggen

op 18 september 2017 over Sanoma in de categorie Media

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een abonnement op de Linda, maar ben in de tussentijd verhuisd en het is onmogelijk om het adres te wijzigen op het abonnement op te zeggen. Na telefonisch contact bleek dat ik nog niet kon opzeggen, dus is er een ander blad geleverd dat nu al maanden op mijn oude adres geleverd wordt. Ik heb hier dus geen plezier van, maar moet wel nog steeds betalen. De opzeg link via de mail werkt niet, en ik ben er inmiddels klaar mee om zoveel moeite te moeten doen om iets te wijzigen.

Gewenste Oplossing:

Stop per direct het abonnement!

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sanoma

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sanoma nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Japie Budding