Klacht: Geen Mobiel internet na blokkade.

op 28 juni 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Wij hebben al sinds maart gezeur met het geweldige bedrijf Vodafone B.V.
Wij hebben in maart telefoon verzekering stop gezet dit is dan 20 juni ook eindelijk gebeurd. De belofte was u krijgt de bedragen tot juni terug. Dit is niet gebeurd en van de afspraak is nu niks bekend bij Vodafone. Door dat wij de rekeningen niet konden betalen is er een blokkade op gezet, heel jammer maar konden het niet voorkomen. Nu is de blokkade na betaling er af gehaald. Maar nu is er geen internet. Vodafone zegt dat alles goed staat en dat het aan de telefoon van men vriendin ligt. Helaas in mijn note 3 en de iphone van de buren ook geen internet met deze sim kaart. Vodafone kan en wil niks meer doen.

Een ingebrekestelling brief word niet op geantwoord. De medewerkers aan de telefoon weten van elkaar niet wat er gebeurd. En ook hebben ze niet overal verstand van. En sommige zijn zelfs onbeschoft aan de telefoon.

Ik ben tevreden wanneer wij de €50,00 te veel betaalde verzekerings premie terug krijgen. Het abbonement zonder meerkosten word beeindigd of er een regeling getroffen kan worden met lagere kosten. Plus indien het abbo uitgezit moet worden weer internet hebben.

Ook een antwoorden op onze ingebrekestelling brief blijft uit. Ook hierop verwacht ik nog een antwoord.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht gradsje

8 maanden geleden - Inmiddels is per 4 juli 2016 de verzekering van het toestel verwijdert uit het abonnement en de teveel betaalde kosten worden verrekend met de eerstvolgende rekening, aldus Vodafone. Dit zou gaan om €8 p/m over de periode 1 april t/m 4 juli 2016. Het probleem met internet is inmiddels opgelost, maar zonder verdere compensatie terwijl ik toch echt voor het internet betaal heb. Prima dat het is opgelost, maar netjes is anders en na afloop van het abonnement ben ik ook direct weg bij Vodafone of zusterbedrijven, tenzij er alsnog een passende en eerlijke compensatie tegenover staat.

Alle klachten die gemeld zijn door gradsje