Klacht: Geen mini gehaf

op 08 maart 2020 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo
Ik had vorige week gebeld.
Kon mijn spaarkaart opsturen,van de mini knuffel,nog steeds niets gehad,nu waren er in de winkel ook genoeg,maar had de kaart al op gestuurd.proberen een mail te sturen,maar lukte niét.
Graag uw aandacht hiervoor

Groetjes
Liesbeth van Beers
Looeind 18
5298LX Liempde.

Gewenste Oplossing:

Mini knuffel opsturen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 08 maart 2020 om 12:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]