Klacht: Geen lotnummers ontvangen

op 27 april 2017 over Staatsloterij in de categorie Loterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 28 maart 2017/10 en 20 april het geld voor aangekochte loten van mijn rekening afgeboekt maar ik heb nooit lotnrs ontvangen!!!.Het kan zijn dat, doordat ik van provider verandert ben en het nieuwe E mail adres vergeten heb om door te geven dit niet is gebeurt. In dit geval had ik hier dan toch schriftelijk bericht van moeten ontvangen.Nieuw Email adres pieterhaijt@ziggo.nl

Gewenste Oplossing:

Indien ik alsnog de lotnrs ontvang

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Staatsloterij

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Staatsloterij nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door P Haijtema