Klacht: Geen lotnummers ontvangen

op 10 juli 2016 over Staatsloterij in de categorie Loterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Staatsloterij over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Rkp

6 maanden geleden - Opgelost!

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Staatsloterij een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Staatsloterij

Heeft op 10 juli 2016 om 13:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Poth,

Naar aanleiding van uw klacht stuur ik u dit bericht.

Wat vervelend dat u geen lotnummers heeft ontvangen.

Ik heb het voor u nagekeken en gezien dat u drie Staatsloten heeft gekocht voor de trekking van 10 juli 2016. De bestelling is geslaagd en uw lotnummers zijn: HD 27334, DK 03282 en BV 57227
Tevens zijn de lotnummers naar u e-mailadres gestuurd en zijn deze zichtbaar in uw mijn Staatsloterij account.
Mijn excuses dat u niet direct na betaling uw lotnummers heeft ontvangen. Door de drukte op website kan het voorkomen dat er vertraging zit in het toewijzen van het lotnummers.

Ik wens u nog een fijne dag en veel geluk in de trekking vanavond!

Mocht u vragen hebben dan kunt u contact opnemen met de klantenservice. Dit kan telefonisch op werkdagen van 8:30 tot 21:00 via 0800 - 023 13 03 (gratis) of u kunt een e-mail sturen naar klantenservice@staatsloterij.nl.

Met vriendelijke groet,

Maureen Ruiten
Webcareteam Staatsloterij

Alle klachten die gemeld zijn door Rkp