Klacht: Geen live lessen

op 29 april 2016 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Gisteravond 28-04-16 komt een hele groep weer voor niets naar de sportschool. De live les Body Attack geen weer niet door, dat was al de tweede keer deze week.
Body Combat is stopgezet ivm een zwangere instructrice. Dat werd al niet vervangen. Dus moesten wij al akkoord gaan met een andere live les.
Op het moment van uitval wordt er ook geen virtuele les gestart. Dat zou niet kunnen, omdat dit landelijke wordt geregeld.
Wij betalen extra voor deze lessen, maar komen steeds vaker bedrogen uit.

Als er een live les uitvalt, om wat voor reden dan ook, dat er op zijn minst een virtuele les kan worden gestart.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 29 april 2016 om 07:40 geantwoord

Beste Jolanda,

Bedankt voor je bericht.

Wat vervelend om te horen dat de live les gisteravond niet door ging. Medewerkers op de club doen er in eerste instantie alles aan om een vervanger te zoeken. Als dit niet lukt kan er een virtuele les gestart worden. Ik weet niet waarom dat gisteravond niet is gebeurd. Ik zal het bespreken met de manager van de club.

Voor nu mijn excuses voor het ongemak en hopelijk gaat het in de toekomst beter.

Dustin van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door Jolanda Heimans