Klacht: Geen limiet toegewezen gekregen.

op 05 oktober 2016 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wil wat bestellen bij H&M en betaling in termijnen. Onlangs nog te horen gekregen dat dit niet kan vanwege mijn adres. Ik vind dit erg vervelend omdat ik niet altijd naar de winkels van H&M kan en ik liever online shop. Ik hoop dat H&M mij alsnog een limiet wil toekennen zodat ik gewoon fijn kan shoppen op de site van H&M.

Gelieve per e-mail op te lossen omdat ik momenteel niet telefonisch bereikbaar ben.

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden als ik een limiet krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar H&M over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door H&M in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat H&M een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

H&M

Heeft op 11 oktober 2016 om 19:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo,
Aangezien de klant de voorkeur geeft aan contact via e-mail, hebben wij vanuit de klantenservice de klant een e-mail gestuurd. Vanwege de historie op het adres is het jammer genoeg niet mogelijk om op rekening te bestellen. Uiteraard is de klant altijd welkom in onze fysieke winkels.

Mochten er dergelijke vragen zijn, neem dan gerust contact op met onze eigen H&M Klantenservice. Wij helpen jou dan graag verder.

Met vriendelijke groet,

H&M Klantenservice

Je kunt ons bereiken op:

Maandag t/m vrijdag van 8.00 - 21.00 uur.
Zaterdag en zondag van 9.00 -17.00 uur.

Telefoon 0900 - 1988 (7,5 cent per gesprek)
Fax 0900 - 0401059
E-mail klantenservice.nl@hm.com

Shop around the clock.
www.hm.com 24 hrs open.

Alle klachten die gemeld zijn door larsbeer_x