Klacht: geen libelle op 12 mei 2016 ontvangen

op 13 mei 2016 over Sanoma in de categorie Media

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

geen libelle ontvangen op 12 nei 2016

Gewenste Oplossing:

ik ga libelle kopen morgen en wil de winkelprijs terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sanoma over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sanoma in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sanoma een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sanoma

Heeft op 17 mei 2016 om 09:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Ligtelijn,

Hartelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft dat u Libelle niet heeft ontvangen.

Wij helpen u graag verder en hebben naar aanleiding van uw bericht uw abonnement met één editie verlengd. Het is niet mogelijk om voor één editie het geld terug te storten. Na het aflopen van uw abonnement, krijgt u één extra editie.

Met vriendelijke groet,
Webcare Team Sanoma

Alle klachten die gemeld zijn door ria ligtelijn