Klacht: geen libelle

op 26 augustus 2016 over Sanoma in de categorie Media

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik wel een rekening maar weer geen libelle op 25 en ook niet op 26 augustus ontvangen

Gewenste Oplossing:

directe nalevering op 27-8-2016

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Sanoma in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sanoma een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sanoma

Heeft op 29 augustus 2016 om 10:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw de Bruijn,

Hartelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft Libelle deze week niet te hebben ontvangen. Onze excuses voor het ongemak. We hebben één en ander voor u nagekeken en sturen de editie nogmaals naar u op. Deze ontvangt u binnen drie tot vijf werkdagen.

Met vriendelijk groet,
Webcare team Sanoma

Alle klachten die gemeld zijn door math.