Mijn Klacht:
In September 2019 heb ik een bezorgbundel van 120 euro gekocht. Hierdoor kun je de boodschappen laten bezorgen zonder dat je hier iedere keer apart bezorgkosten boor berekent krijgt. Met de feestdagen moest ik helaas toch naar de winkel omdat het vanaf begin december al vol was voor de kerst! Helaas breekt het corona virus uit waardoor iedereen opeens online boodschappen gaat doen en ik niet meer kan bestellen. Wanneer ik via de klantenservice vraag hoe ze hiermee om gaan krijg je alleen te horen dat het overmacht is en dat ze hier niks mee doen en ook GEEN geld terug krijg! SCHANDALIG! In de publiciteit maken ze zogenaamd een gebaar naar de zorg dat wij dan voorrang krijgen bij boodschappen krijgen. Lekkere blablabla. Want na mijn werk in de zorg sta ik gewoon achteraan en grijp constant mis!
Gewenste Oplossing:
Wannee we of ons geld terug krijgen van jaar abbo of levertijd en krijgen


