Klacht: Geen levering – zeer slechte communicatie

op 06 oktober 2017 over Lil.nl in de categorie Internetshops - Meubels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 30-8 een kapstok besteld op lil.nl, eerst gekeken op hun site , berichten van bezoekers dateren van 2016, wat op zich vreemd is maar verder niet meer in recensies gedoken. Ik was nl nog niet zo bekend met LIL. Jammer dat ik dat niet gedaan heb… nadat ik op 15-9 nog niet had ontvangen gebeld met klantenservice. Ook daar volgens mij een capaciteit probleem dat niet echt meehelpt als je inmiddels in een over en weer ‘spelletje’ zit met LIL. Gemiddelde wachtijd is op ieder moment vd week (en heb echt alle tijdstippen geprobeerd) 21 min. Schandalig! Maar ik begrijp het nu ook wel als iedereen dergelijke klachten ervaart.
Op 22-9 het beticht gehad per mail dat er vertraging was en zij niet konden voldoen aan levering 3-5 dagen. Nee dat begreep ik inmiddels. Maar zij verzekerde mij einde week uit te leveren. Weer een standaard mail mogen ontvangen op 2-10 , levering vertraging maar datum noemen dat blijft lastig voor LIL, zij verschuilen zich weer achter de standaard mail met einde week termen. inmiddels zijn we ruim 6 weken verder en nog steeds geen kapstok. Laten we zeggen 5 telefoontjes en 8 mailtjes verder allen op mijn eigen initiatief. Vanochtend nog maar eens gebeld met de fantastische klantenservice van LIL. Om nog meer frustratie bij mezelf op te roepen mijn bestelling geannuleerd. En guess What ik heb nog niet opgehangen en kreeg al een mail dat mijn bestelling geannuleerd was. Nu het geld nog… Wil bijna vragen hoe dit bedrijf bestaansrecht heeft maar dat zal vast zijn van alle rente bedragen die ZIJ opstrijken met deze kwesties. Misschien kunnen zij een Keer in de leer bij CoolBlue … LIL nooit meer voor mij.

Gewenste Oplossing:

Als zij doen wat ze zeggen ! Alles staat en valt met communicatie. Levering problemen zijn te begrijpen maar communiceer hierover! Nu creeeren ze frustratie bij de klant dat kan natuurlijk nooit de bedoeling zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lil.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Lil.nl in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door M_Steen