Klacht: Geen levering van schoenen

op 29 juni 2017 over Sarenza.nl in de categorie Internetshops - Schoenen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

11 juni schoenen besteld maar tot op heden niet geleverd. Meerdere malen gemaild, gebeld( overigens onbereikbaar) en een messenger bericht gestuurd echter niets gehoord!
Zorg eerst dat jullie de administratie, distributie en bereikbaarheid in orde hebben, voordat jullie constant mijn mailbox vervuilen met allerlei aanbiedingen!

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag de koop ontbinden gezien Sarenza niet aan de levervoorwaarde kan voldoen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sarenza.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sarenza.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door uilskuiken