Klacht: Geen levering van Folders

op 20 februari 2018 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 21 februari 2018 om 14:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Zoethout,

Bedankt voor uw bericht.
We vinden het vervelend dat de bezorging nog steeds niet naar wens verloopt.
Zoals telefonisch besproken blijven wij ons best doen om de folders weer in uw brievenbus te krijgen.

Om geen aanbieding te hoeven missen kan u de folders inkijken via www.spotta.nl

Met vriendelijke groet,

Spotta Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door czoethout