Klacht: Geen levering van de badkamer

In oktober 2016 zijn we voor het eerst in het filiaal in Capelle geweest! Ons goed laten orienteren en in december hebben we onze handtekening gezet! In maart zouden ze starten! Alleen even de aannemer in te plannen! Omdat het een vrij luxe badkamer betreft, moest er drie weken voor ingeruimd worden! Onze eigen planning ivm werk op de schop! Toen bleek het ontwerp ook niet goed volgens de aannemer! Uiteindelijk veranderd en andere kastjes moeten bestellen! Tig keer gevraagd rekening te houden met levertijd van 8 weken! Geen probleem, zou goed komen! In mei konden ze beginnen! Omdat dat ook uitliep, zaten we inmiddels met onze vakantie! Dus gevraagd 10’juli te komen! Hadden ze nog extra tijd! Helaas hoorden we vrijdag 7 juli dat ze de vrachtwagen weer leeg aan het ruimen waren omdat de kastjes er niet waren! Aannemer begint niet zonder dat hij alle spullen heeft met de juiste maten! ’s Avonds hoorden we dat de kastjes niet besteld waren!!!
Er zou een mail gestuurd worden en spoed vermeld worden en vandaag zouden we terug gebeld worden! En inderdaad…. niet gebeurd! Met alle vrije dagen die mijn man en ik hebben moeten nemen, hadden we bijna een tweede badkamer kunnen kopen! Ik ben er helemaal klaar mee!!

Tevreden gaat niet meer lukken, ben ik bang! Als er vandaag teruggebeld was, en ze alsnog morgen waren begonnen, en de badkamer zo gemaakt werd zoals we hadden afgesproken en in drie weken tijd had ik alle ellende misschien kunnen vergeten! Als ik zo mijn werk zou doen, had ik geen patient meer over!

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brugman Keukens en Badkamers over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Brugman Keukens en Badkamers in behandeling genomen

Bericht van Brugman Keukens en Badkamers

3 maanden geleden - Beste mevrouw Sucec, Allereerst onze oprechte excuses dat de levering van uw badkamer niet vlekkeloos verloopt. Dit is zeker niet de bedoeling geweest. Kunt u naar webcare@brugman.nl een ordernummer sturen zodat uw dossier er bij gepakt kan worden. Bij voorbaat dank. Met vriendelijke groet, Bianca - Webcare Brugman Keukens & Badkamers

Alle klachten die gemeld zijn door esucec@xs4all.nl