Klacht: Geen levering toestel!

op 03 september 2017 over Dynasure in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Mijn zoon is verzekerd via chubb.verzekeringen (t-mobile). Hij is overvallen in Brazilie met een studievriend. Op een blauw oog na mankeren zij niets. Via zijn verzekering is claim toegekend en transport-afspraak voor 02-09-2017 in ochtend gemaakt. Uiterlijk ma 04-09 is een internationale verzending geregeld naar mijn zoon.
Wat blijkt nu: er is een SORTEERFOUT gemaakt en het toestel kan niet geleverd worden. 1 dag later, zondag wordt er ook geleverd (is uithangbord) zou oplossing zijn geweest …. ik heb meermaals contact gehad met Dynalogic, zij heeft een melding spoed gemaakt, echter ik krijg uberhaupt GEEN reactie! In behandeling blijft er bij order staan!!

Vandaag 03-09 bent u niet bereikbaar.
Zeeeer vervelend de gang van zaken… en dan ook nog een eigen risico moeten betalen bij aflevering voor geen/slechte service. Ik ben veel tijd en telefoonkosten kwijt aan deze kwestie , maar dat is dan zo, het erge is dat je een snelle levering verwacht ( hier wordt altijd maar reclame over gemaakt) en dity niet waar gemaakt wordt.

Ik ben zeer teleurgesteld in uw service.

MAANDAG 04-09-2017 UITERLIJKE LEVERDATUM TELEFOON !!!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynasure

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynasure nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Dynasure in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynasure een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynasure

Heeft op 27 september 2017 om 10:52 geantwoord

Geachte mevrouw Van Rijsingen,

Bedankt voor uw bericht. Na controle bleek er inderdaad sprake te zijn van een sorteerfout. Het toestel is per abuis op het verkeerde depot terecht gekomen waarna dit zo snel mogelijk is opgelost door onze collega's bij Dynalogic. We begrijpen dat dit een heel vervelende situatie is geweest, echter zij hebben hun uiterste best gedaan dit zo spoedig mogelijk voor u op te lossen. Uit het systeem blijkt dat het toestel alsnog op 05-09-2017 geleverd is kunnen worden. Onze oprechte excuses voor het ongemak.

Ervan uitgaande u zo voldoende geïnformeerd te hebben.

Team WeCare Dynasure

Alle klachten die gemeld zijn door LiavR