Klacht: Geen levering producten

op 30 mei 2016 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 2 shirts besteld die binnen maximaal 8 werkdagen binnen zouden komen, een aantal weken later nog steeds niks van het bedrijf vernomen en geen shirts.

Gewenste Oplossing:

Als de bestelling wordt geannuleerd en ik mijn volledig betaalde bedrag spoedig krijg terug gestord.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Koopjedeal.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 30 mei 2016 om 19:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Jesper,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wat vervelend om te horen dat u uw bestelling tot op heden niet ontvangen heeft.
In uw bestelling bevinden zich producten die vertraagd zijn in het distributieproces van het pakketje.

De vervoerder/leverancier geeft hier uiterlijk 1 juni uitsluitsel over.
Wij zullen u direct inlichten over de actuele status van uw bestelling.

Onze excuses dat u dit ongemak heeft mogen ervaren.

Vertrouwend erop u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest.
Heeft u vragen of opmerkingen? Mijn collega's of ik helpen u graag verder!
Bekijk de contactmogelijkheden via: www.koopjedeal.nl/contact

Met vriendelijke groeten,

Sander van de Buurt
Servicemanagement
www.Koopjedeal.nl
E. info@koopjedeal.nl
T. 0320-417539

Alle klachten die gemeld zijn door JesperM040