Klacht: Géén levering of véél te laat!!!!

op 02 april 2013 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Het lukt PostNl nu al voor de 4e keer in successie niet om conform hun eigen tijdvenster te leveren. De eerste 3 keren was dit er ruim buiten en werden verlof uren vergeefs door mij opgenomen. Het laatste geval betreft een levering door Neckermann, zij bevestigen de levering voor 30 maart j.l. Hierop afspraken afgezegd en de hele dag vergeefs thuis zitten wachten. MijnPakket.nl laat zien dat het pakket wel bij PostNL werd afgeleverd. Nu 2 april staat deze nog steeds op deze status en heb ik het artikel nog steeds niet in huis. Een concreet tijdsvenster is nog steeds niet voorhanden

Ik heb van diverse momenten en over diverse dagen foto's genomen van mijn Mijnpakket pagina die het bovenstaande kunnen staven.
Een gesprek hierover met een daartoe bevoegd medewerker van PostNL en de levering van mijn bestelling.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over PostNL

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over PostNL nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gerard H.