Klacht: Geen levering of teken van leven

op 15 mei 2020 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 27 april bestelling gedaan, zou op 1 mei geleverd worden in de winkel. Tot op heden niets gehoord en ze zijn ook niet bereikbaar. Klantenservice niet en de vestiging waar het geleverd zou worden niet. Ik snap dat het druk is maar dit is echt belachelijk. Je zou op z’n minst verwachten dat je te woord wordt gestaan of op de hoogte wordt gehouden maar dit slaat alles.

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn vloerkleer geleverd krijgen met een precieze datum waarom deze geleverd wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door nadia