Klacht: geen levering na nabestelling messenblok villeroy&Boch

op 04 oktober 2016 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

messenblok was niet compleet in de winkel geen zorgen vlgs ah deze is volledig na te bestellen Eerst al veel moeite gedaan om voldoende volle spaarkaarten bij elkaar te krijgen Na enkele mailtjes dat het in behandeling is en dat het goed komt word het stil uit fatsoen wacht je rustig af je belt je mailt.. geen antwoord Op 4 0kt nog maar eens gebeld ,sorry ze zijn op wel gehad en uitgedeeld aan de winkels maar nu zijn ze echt op we kunnen niets meer voor u doen

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ah de moeite neemt om alsnog voor die mensen waarbij het fout is gegaan hun afspraken na komen en mij het messenblok te leveren.
Misschien een leuk onderwerp voor Radar???

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door e.wassenaar2@chello.nl