Klacht: Geen levering mogen ontvangen

op 23 juni 2016 over Elkedagietsleuks.nl in de categorie Deal-Sites

Op 12 juni 2016 een bestelling van een polo geplaatst en tot op heden niks mogen ontvangen.

Telefonisch niet te bereiken en nemen geen contact op na mijn voicemail bericht.

Mijn bestelling binnen 2 dagen geleverd krijgen of ik wil mijn geld terug ontvangen.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Elkedagietsleuks.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Elkedagietsleuks.nl over deze klacht.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Elkedagietsleuks.nl nog niet in behandeling is genomen.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Elkedagietsleuks.nl in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Elkedagietsleuks.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Elkedagietsleuks.nl

Heeft op 30 juni 2016 om 09:09 geantwoord

Beste Atze,

Wegens drukte kan het zijn dat we slecht te bereiken zijn. Ik moet u helaas meedelen dat uw zending vertraagd is. Indien u het wenst is het mogelijk uw bestelling te annuleren. Hiervoor raad ik u aan een e-mail te sturen naar service@elkedagietsleuks.nl.

De verwachte levertijd van uw bestelling ligt tussen 04-07 en 15-7.
We werken aan een passende oplossing voor vertragingen van deze omvang. Onze excuses voor dit ongemak.

Bas Visser

Alle klachten die gemeld zijn door Prinsen1978