Klacht: Geen levering, geen terugbetaling

op 30 september 2016 over Gave Actie in de categorie Deal-Sites

22 juli: Bestelling van een “Maxi Climber” voor 149€
29 juli: “Je bestelling zal met een kleine vertraging maandag worden verstuurd”
4 augustus: “De status is nu: ‘Backorder'”
9 augustus: “We gaan dit voor je in orde maken. Kun je jouw IBAN nummer mailen?”
14 september: “Mijn collega heeft je een email verstuurd waarin aangeven stond dat het vervelend genoeg niet meer geleverd kan worden. Je bestelling is daarmee geannuleerd en de terugbetaling ontvang je binnen 14 dagen terug op de plek waar je het mee betaald hebt.”
30 september: Nog steeds geen terugbetaling ontvangen

Na de terugbetaling

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Gave Actie over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Gave Actie in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gave Actie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gave Actie

Heeft op 30 september 2016 om 18:45 geantwoord

Beste Wilshal,

Helaas kunnen wij jou niet terug vinden. Op basis van jouw naam en email adres. Je hebt vermoedelijk jouw bestelling geplaatst bij een andere webwinkel. Bij deze het verzoek je klacht bij de juiste webwinkel te plaatsen, zodat deze partij dit voor je kan oplossen.

Klantenservice Gave Actie

Heeft op 30 september 2016 om 19:27 geantwoord

De bestelling was inderdaad geplaatst bij gavekoopjes.nl, maar dit was helemaal hetzelfde bedrijf (vergelijk adres en telefoonnummer), alleen de naam is in de tussentijd gewijzigd naar \"Gave Actie\".

Bericht van Gave Actie

2 maanden geleden - Beste Wishal, Gavekoopjes.nl en Gave Actie zijn twee aparte webwinkels. De naam is niet veranderd en staan los van elkaar. Met vriendelijke groet, Klantenservice Gave Actie

Reactie van de melder van de klacht Wilshal

2 maanden geleden - Eindelijk! Terugbetaling is binnen. P.S. Aparte webwinkels? Met identieke adres, telefoonnummer en KvK-nummer???

Alle klachten die gemeld zijn door Wilshal