Klacht: Geen levering en niet bereikbaar

op 25 juni 2016 over Elkedagietsleuks.nl in de categorie Deal-Sites

Op 12 juni jl. Een polo besteld bij elkedagietsleuks.nl. Bij de bestelling stond levering tussen 21 -24 juni. Niks ontvangen nog. Eerder heb ik al een mail gestuurd met de vraag wanneer ik mijn bestelling kan verwachten. Hier geen reactie op gehad. Gister proberen te bellen, maar de collega’s zijn telefonisch niet bereikbaar. Ik hoop de polo alsnog te mogen ontvangen. Anders graag mijn geld terug.

Als de polo wordt geleverd. Voor 1 juli, want het is voor een bruiloft. En anders mijn geld terug.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Elkedagietsleuks.nl

Reactie van de melder van de klacht DK1980

10 maanden geleden - Zojuist wel een mail ontvangen dat de levering vertraging heeft opgelopen. Hoop echt deze week de polo te mogen ontvangen.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Elkedagietsleuks.nl nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht DK1980

10 maanden geleden - Misschien ben ik te snel geweest met het plaatsen van een bericht. Ondanks elkedagietsleuks.nl nog steeds niet telefonisch bereikbaar is hebben zij wel gehoor gegeven aan mijn mail. Ik had gevraagd het geld terug te storten omdat de verwachte levering voor ons te laat was. Op mijn mail hebben ze niet gereageerd, maar het geld is nu wel terug gestort. Fijn. En nu weer op zoek naar een nieuwe polo.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Elkedagietsleuks.nl in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Elkedagietsleuks.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Elkedagietsleuks.nl

Heeft op 30 juni 2016 om 09:28 geantwoord